Toyota Tacoma Forum banner
41 - 60 of 100 Posts
Niektóre wczesne 97 miały przedni panel 95/96, zazwyczaj są to te, które mają napis "TOYOTA" z tyłu na dużych naklejkach, jeśli dobrze pamiętam. Trudno znaleźć wczesne 97....
 
Ta informacja jest błędna. Ciężarówki 95.5-96 mają ten sam przód. 97 miał inny grill i reflektory, chociaż zachował ten sam zderzak.
Masz częściowo rację. Zmienił się tylko napęd na 2 koła, napęd na 4 koła zachował ten sam przód.
niektóre wczesne 97 miały przód 95/96, zazwyczaj są to te, które mają napis "TOYOTA" z tyłu na dużych naklejkach, jeśli dobrze pamiętam. Trudno znaleźć wczesne 97....
tylko 97 z starszym przodem miały napęd na 4 koła. Nie było 2wd 97 z starym przodem.
 
Masz częściowo rację. Zmienił się tylko napęd na 2 koła, napęd na 4 koła zachował ten sam przód.

Tylko 97 z starszym przodem miały napęd na 4 koła. Nie było 2wd 97 z starym przodem.
To dlatego powiedziałem, że trudno je znaleźć....duh nancy



Nie, ale tak serio, :waytogo: zawsze się zastanawiałem, dlaczego były tak rzadkie :selfbonk:
 
Przepraszam, że odgrzebuję to z grobu, ale mam szybkie pytanie do wszystkich, którzy zrobili konwersję 01-04. Jeśli zdecydowaliście się użyć wspornika 01-04, jakich wsporników użyliście do skraplacza klimatyzacji? Potrzebuję nowego skraplacza i zastanawiam się, czy mogę po prostu kupić skraplacz z nadwozia 01-04.

Dzięki wszystkim,
 
Jeszcze jeden, żeby to wskrzesić. Mam 2000 2wd, który chciałbym przerobić na przedni zderzak z lat 1996-1998 - (ten, w którym chrom rozciąga się aż do nadkola). Mam samą chromowaną część zderzaka, ale nic więcej. Czy ktoś ma listę części (a jeszcze lepiej) części, których potrzebowałbym do tego? Chcę uzyskać wygląd w stylu old school custom i chcę pozbyć się nowszego stylu przedniego zderzaka.

Dzięki z góry!
 
Jeszcze jeden, żeby to wskrzesić. Mam 2000 2wd, który chciałbym przerobić na przedni zderzak z lat 1996-1998 - (ten, w którym chrom rozciąga się aż do nadkola.) Mam samą chromowaną część zderzaka, ale nic więcej. Czy ktoś ma listę części (lub lepiej) części, których potrzebowałbym do tego? Chcę uzyskać niestandardowy wygląd w starym stylu i chcę pozbyć się nowszego stylu osłony przedniego zderzaka.

Dzięki z góry!
znaleziono w sekcji technicznej
http://www.customtacos.com/tech/index.php?article=43

powinny być te same instrukcje, jeśli masz zderzak 2wd. Potrzebujesz więc głównie zderzaka, dolnej osłony, wsporników ramy i wsporników osłony.
 
Dzięki za link. Zrobiłem wyszukiwanie, ale na pewno to przegapiłem. Czy ktoś przypadkiem ma schemat rozłożeniowy lub listę numerów części dla wsporników potrzebnych do konwersji 2WD - czy są one takie same? :confused:
 
Dzięki za link. Zrobiłem wyszukiwanie, ale na pewno to przegapiłem. Czy ktoś przypadkiem ma schemat rozłożeniowy lub listę numerów części dla wsporników potrzebnych do konwersji 2WD - czy są takie same? :confused:
http://www.customtacos.com/tech/files/95-2000_parts_list.pdf

Pierwsza strona pliku PDF zawiera schemat rozłożeniowy i numery części dla przedniego zderzaka 95-97.

Zderzak 2WD blk/chr - nr części 52101-04050/52101-04060
2WD blk valence - nr części 53911-04041
Wspornik zewnętrzny R/L - nr części 52145-35020/52146-35020
Wspornik montażowy R/L - nr części 52011-AD010/52012-AD010

Numery części wsporników są takie same. Zależy to tylko od tego, który zderzak chcesz zainstalować.
:waytogo::waytogo:
 
Mam zderzak z 01, błotniki 4wd z 97 i brak grilla w moim 96 2wd.

Myślałem o zrobieniu pełnej wymiany z 01, ale im więcej patrzę na 98 2wd, tym bardziej się do tego skłaniam.

Moje pytanie... czy będę miał problem z zamianą na grill/reflektory/itp. z 98 wd ze zderzakiem z 01?

Będziesz musiał otworzyć otwory na reflektory, aby pomieścić większe reflektory 98-00 i będzie mała szczelina między zderzakiem a grillem, patrząc prosto z góry.
 
You will have to open the headlight holes to accommodate for the larger 98-00 headlights and there will be a small gap between the bumper and grill when looking straight down from the top.
Tak... Wiedziałem o reflektorach, po prostu chciałem się upewnić, że zderzak nie sprawi mi żadnych problemów. Więc z przodu/boków powinno wyglądać dobrze, prawda?
 
Wiem, że o konwersji 4Runnera rozmawiano nieco. Generacja to 96-02 i nastąpiły pewne zmiany wraz z wprowadzeniem zderzaka "fat lip" w 99 roku oraz innego grilla i wlotu powietrza na maskę dla lat 01-02, ale czy były jakieś inne różnice w pakiecie Limited w stosunku do SR5, poza wykończeniem błotników? Czy mógłbym mieszać i dopasowywać elementy z różnych lat i sprawić, by wszystko zasadniczo pasowało? A może musiałbym trzymać się lat 01-02, ponieważ zderzak jest już zamontowany w mojej ciężarówce?
 
Wiem, że konwersja 4runnera była lekko omawiana. Generacja to 96-02 i było kilka zmian wraz z wprowadzeniem zderzaka "fat lip" w 99 roku oraz innego grilla i maski z wlotem powietrza dla 01-02, ale czy były jakieś inne różnice w pakiecie limited w stosunku do SR5 poza wykończeniem błotników? Czy mógłbym mieszać i dopasowywać części z różnych lat i sprawić, żeby wszystko zasadniczo pasowało? A może musiałbym trzymać się roczników 01-02, skoro zderzak jest już w mojej ciężarówce?
Wizualnie, poza zderzakiem i kierunkowskazem, jedyną różnicą są reflektory. Wcześniejsze modele używały reflektorów typu "halogen", podczas gdy nowsze używały reflektorów "kryształowych". O ile pamiętam, lampy narożne są takie same, podobnie jak reszta przednich części.
 
Ponieważ jest to dla "głupków", czy ktoś ma zestawienie kosztów konwersji, którą wykonał? Mam trudności ze znalezieniem informacji na wszystkich różnych stronach i zidentyfikowaniem potrzebnych części. Na przykład Rockauto pokazuje kilka różnych typów wsporników do zderzaka 01, nie jestem pewien, które z nich byłyby faktycznie potrzebne do zamontowania mojego 99 i gdzie zaczyna się proces "produkcji". Na niektórych stronach z częściami jako część wymienione są również "zespoły reflektorów", nie jestem pewien, czy warto je kupić (lub czy w ogóle są dostarczane z reflektorami). Chcę tylko zobaczyć, ile kosztował was ten projekt, może zaoszczędzi mi to trochę kosztów wysyłki zwrotnej za niepotrzebne części lub niemożliwy do zamontowania zderzak / reflektor, dopóki nie zostanie znaleziona właściwa część. Jeśli robiłeś konwersję z 98-00 na 01, numery części byłyby również świetne!
 
Nie mogę pomóc z '01, ale właśnie zrobiłem przedni zderzak i osłonę z lat '95-'97 w '00 2WD.

Użyłem chromowanego zderzaka i osłony 2WD z lat '95-'97 oraz wsporników z lat '95-'97. Wszystkie te części były gorszej jakości z rynku wtórnego i nie pasowały zbyt dobrze. Wsporniki zderzaka były za krótkie, więc musiałem użyć otwornicy, aby powiększyć otwory na śruby, aby mogły się przesuwać do przodu. Następnie użyłem dużych podkładek, aby przymocować je do ramy. Sam zderzak musiał być podparty na zewnątrz od wsporników, aby dolna osłona nie kolidowała z końcami ramy - które przylegają ściśle do tyłu osłony. Sama osłona miała zakładki i otwory w nieco niewłaściwych miejscach, więc musiałem pominąć niektóre śruby, aby się nie wyginała i nie wykrzywiała w rogach. Użyłem śrub 1/4 i nylonowych nakrętek blokujących wraz z podkładkami zamiast fabrycznych śrub i nakrętek typu clamp, aby przymocować ją do spodu zderzaka. Zakładka osłony po stronie kierowcy jest przymocowana do wspornika, który wystaje w dół od błotnika za pomocą opasek zaciskowych. Nie mój pierwszy wybór, ale fabryczne wsporniki L i gumowe mocowania nie pasowały z powrotem na swoje miejsce. Po stronie pasażera musiałem zrobić sztywny wieszak druciany, aby pociągnąć zderzak do wspornika błotnika, aby siedział poziomo. Na szczęście wszystko to jest ukryte przez wewnętrzne osłony błotników. Możesz ponownie użyć świateł z 2000 roku i plastikowych klipsów montażowych. Ogólne dopasowanie i wykończenie zderzaka, wsporników i osłony nie są zbyt dobre. Myślę, że morał z tego jest taki, aby używać prawdziwych części fabrycznych - po prostu nie mogłem żadnych znaleźć. :(
 
41 - 60 of 100 Posts